NE CONDUCEM PRIN EXEMPLE
Move CityCoco a influentat cu mandrie piata si tendintele din ultimii ani cu produsele sale …
S.C. MOVE CITY COCO S.R.L. sa infiintat in anul 2020 avand ca activitate principala „Comertul cu motociclete, piese si accesorii aferente, intretinerea si repararea motocicletelor (Triciclete electrice de marfa si de persoane).
Move City Coco vine pe piata din Romania si nu numai, cu produsele sale de calitate oferind clientilor oportunitatea de a cumpara si folosi produse electrice protejand mediul inconjurator de poluantii clasici – emisiile in urma arderilor anumitor combustibilil. Se aliniaza trendului modern cu aceste produse cerute de dumneavoastra si atat de indragite de toate clasele sociale si varstele diverse ale clientilor.
Nu putem trece cu vederea ca Move City Coco vine in intampinarea clientilor, oferind garantie si C.I.V. emisa de RAR, fara ca dumneavoastra sa mai pierdeti timpul. Totodata va sta la dispozitie cu orice informatie legata de aceste produse oferind si service la sediul firmei & service mobil, clientilor Move City Coco.



Energia și ambiția sa de a se face remarcată, o ajută în activitățile desfășurate în firmă cu ar fi: – Elaborează și propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vânzări însoțit de o politica dinamica de creștere continuă a volumului de vânzări; Stabilește obiective clare pentru orientarea și organizarea activității de vânzări în firmă; Contactează noi clienți și le prezintă propuneri concrete de colaborare; Coordonează, îndrumă și controlează modul de organizare și desfășurare a activității Agenților de Vânzări, astfel încât sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru; Întocmește și prezintă Directorului General rapoarte cu propuneri și studii privind folosirea celor mai eficiente metode de îmbunătățire a programului de vânzări și de promovare a produselor / serviciilor noi, în funcție de cerințele pieței și nu în ultimul rând propune și implementează metode de reducere a costurilor.
Dintre acestea putem enumera:
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale
• sa asigure inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie
• sa intocmeasca si sa completeze documentele primare ale firmei/ clientilor
• sa sorteze documentele pentru arhivare ale firmei/ clientilor
• sa analizeze contabil documentele primare colectate ale firmei/ clientilor
• sa efectueze calcule specifice
• sa completeze registrele contabile ale firmei/ clientilor
• sa intocmeasca balanta de verificare ale firmei/ clientilor
• sa transmita documentele specifice ale firmei/ clientilor
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa transmita raportul de informatii ale firmei/ clientilor
• sa intretina si sa actualizeze baza de rapoarte ale firmei/ clientilor
• sa arhiveze documentele specifice
• sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei.

Dar nu in ultimul rand: Abilităţi de organizare, Stabilirea focusului: Capacitatea de a dezvolta şi de a comunica obiectivele organizaţionale în sprijinul strategiei şi misiunii companiei.
– Furnizarea de sprijin motivaţional: Capacitatea de a spori implicarea echipei,
– Abilităţi de comunicare (scrisă şi orală) şi de ascultare, Abilitatea de a delega într-o formă structurată,
– Coaching: Capacitatea de a îi ajută pe ceilalţi să se dezvolte profesional, Abilităţi de rezolvare a problemelor,
– Motivarea echipei: Liderii trebuie să înţeleagă ce anume îi inspiră şi îi motivează pe cei aflaţi în subordinea lor. Există o gamă largă de modele motivaţionale ce pot fi încorporate în strategii pentru angajaţi,
– Orientarea strategică şi către rezultat: Participă la dezvoltarea şi / sau comunică viziunea de business a companiei angrenând acţiunile ce duc la atingerea scopului strategic,
– Acţionează în concordanţă cu obiectivele organizaţionale, Managementul schimbării,
– Gestionează eficient resursele interne şi externe necesare realizării planului de afaceri, Etică profesională,
– Capacitatea de a executa mai multe activităţi în acelaşi timp (multitasking).
Toate aceste calitati menționate benefice relaționării cu dumneavoastră și dezvoltării noastre.

Promoveaza produsele firmei si respecta metodele de prezentare si comercializare, indeplinind conditiile unui profil necesar in orice afacere de succes denumit profilul ,,SHARK,,.
,,SHARK,, reprezinta o prescurtare de la calitatile principale pe care ar trebui sa le aiba un consilier de vanzari:
• S – sigur;
• H – har;
• A – activ;
• R – rapid;
• K – corect.
• Siguranta (S) este data de pregatirea consilierului de vanzari, de informarea continua si de cunoastintele acestuia despre ceea ce face in domeniul in care activeaza.
• Calitatea naturala, harul (H), este data de talentul si vocatia fiecarui consilier in parte. Nu poti fi un consilier de succes daca nu ai inclinatii spre domeniul vanzarilor, daca nu iti place ceea ce faci.
• Un consilier capabil este un consilier activ (A), care se afla intr-o continua cautare de noi clienti, de noi oportunitati si de noi informatii.
• In momentul in care detecteaza posibilitatea unei noi vanzari sau unei noi piete de desfacere, miscarea consilierului trebuie sa fie una rapida (R). Este foarte important ca un consilier de vanzari sa poata lua decizii rapide si bune.
• Respectul clientului se capata in primul rand daca esti corect (K), daca fata de el ai avut o atitudine onesta si profesionista, daca ai explicat bine care sunt termenii si conditiile parteneriatului.

Tânăr dar cu responsabilitate, echilibru şi stăpânire de sine, corectitudine, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale.